Visie & Werkwijze

Kwaliteit en samenwerking staan voor ons voorop

Kwaliteit

dWise Computers is je graag van dienst met probleemoplossing, onderhoud en optimalisatie, installaties en advies op het gebied van computers en thuisnetwerken. Maar waarom zou je kiezen voor dWise? dWise biedt je graag een oprecht advies. Met 15 jaar ICT-ervaring kunnen we je altijd een oplossing bieden die het best bij je situatie, wensen en eisen past.

We zijn gespecialiseerd in computers, laptops, tablets en mobiele telefoons, hebben een up-to-date kennis van de vele mogelijkheden en zijn Microsoft Certified Professional en Microsoft Certified Technology Specialist.Bovendien hebben we een flexibele instelling, werken we snel en kunnen we je vaak op zeer korte termijn helpen. Indien gewenst zijn we je van dienst aan huis of op kantoor. Doordat we van onze hobby ons werk gemaakt hebben, zijn we bevlogen en enthousiast.

dWise biedt een persoonlijke service en hoge kwaliteit tegen een goede prijs. Neem voor meer informatie contact met ons op, we vertellen je graag meer.

Samenwerking

Onze manier van werken is gebaseerd op delen. Het samen werken aan de best mogelijke oplossing. Door het delen van kennis met klanten creëren we voor onszelf de ruimte om ons verder te ontwikkelen. Bij dWise werken we niet met (service-)contracten, maar bouwen we onze relaties op basis van vrijheid van beide kanten. We zoeken samenwerkingsverbanden voor de lange termijn.

Veranderingen in de IT volgen elkaar snel op. We werken hard aan het niveau van onze kennis. In bredere zin werken we aan de persoonlijke ontwikkeling van iedereen die bij ons werkt. Zo zwemmen we bij de Molen Hey en doen we aan yoga bij Personal Flow. Als we ons goed voelen, leveren we de beste kwaliteit.

Samenwerken is een keuze, geen verplichting

Geen servicecontracten

Bijna alle systeembeheerders werken met servicecontracten: vaste periodieke betalingen voor onderhoud en wijzigingen. Bij dWise zijn we hier geen voorstander van, omdat we vinden dat beslissingen altijd bij jou als klant horen te liggen. Als je tevreden bent en geen wijzigingen wilt, dan is dat jouw goed recht. En dan wil je daar dus ook niet voor betalen. In de wereld van computers zijn veranderingen aan de orde van de dag. Als je zou willen, zou je bijna wekelijks verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar weegt dat altijd op tegen de kosten? Naar onze mening niet.

Af en toe een goed gesprek over de gang van zaken binnen het bedrijf, de vernieuwingen op computergebied en samen een afweging maken wat nuttig is, dat is onze manier van werken. Geen wijzigingen, geen kosten.

Geen SLA’s (service level agreements)

Een SLA wordt afgesloten om onder andere de responstijd van de systeembeheerder vast te leggen. Daarvoor worden de mogelijke computerproblemen gecategoriseerd en bij elke categorie wordt een responstijd vastgesteld. Onze ervaring is dat SLA’s niet de garantie bieden die zij lijken te bieden. Ons idee? Wij zullen alles doen wat wij kunnen om onze klanten in alle omstandigheden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij helpen klanten zoals wij zelf geholpen zouden willen worden. En daarbij is onze goede naam ons zoveel waard dat wij er niets aan gelegen laten liggen.

"Wij zijn zeer tevreden over dWise!! We doen voor alle computerzaken een beroep op dWise. Dat kan zijn voor het leveren van nieuwe apparatuur of voor vragen over het implementeren van een nieuw software-pakket. Zij nemen contact op met de desbetreffende leverancier en alles wordt in no-time geregeld. Super service, snel en weinig gedoe. Daar houden wij van ;-)"

Bandenservice Pim van Heertum

"Maak al jarenlang gebruik van de diensten van dWise en ben super tevreden over hun dienstverlening. Bij een storing wordt je direct en vakkundig geholpen!"

Jos van Kasteren